Cashless kysymyksiä?

Nopeat kysymykset ja vastaukset

KATSO TÄSTÄ REKISTERÖINNIN OHJEVIDEO

Olen ostanut avauskonserttilipun + 3 päivän lipun. Kumman lipun rekisteröin MyRockfestissä?

Rekisteröi vain avauskonserttilippu. Ota kaikki lippusi mukaan kun tulet tapahtumaan niin liitämme ne rannekkeellesi paikanpäällä. Parempi katsoa kuin katua 😉

Jos minulla on 2 lippua yhdelle päivälle niin voinko aktivoida molemmat vai pitääkö tehdä 2 kpl tilejä?

Et voi rekisteröidä kahta lippua yhdelle tilille. Molemmille lipuille pitää luoda oma MyRockfest -tili. Jos sinulla on 2 eri päivälle lippu niin teet vain yhden tilin jonne rekisteröit ensimäisen päivän lipun ja otat molemmat liput mukaan niin liitämme sen puolestasi rannekkeellesi.

Voinko liittää tililleni monta ranneketta?

Et voi rekisteröidä kahta ranneketta yhdelle tilille. Molemmat rannekkeet pitää liittää omalle MyRockfest -tilille.

Minulle jäi bonusrahoja käyttämättä, saanko ne itselleni tapahtuman jälkeen?

Bonusrahoja ei palauteta.

Onko rannekkeella käytettävissä olevalla saldolla joku priorisoitu käyttöjärjestys?

On. Ensin käytetään reaalista valuuttaa jonka jälkeen käytetään bonukset.

Käykö bonusvaluutta kaikkeen ostamiseen?

Ei käy. Bonuksia voi käyttää baareissa juomiin, sekä Rockfest Burgereihin.

Ostin 3pv lipun, keskiviikkolipun ja pysäköinnin. Voiko ne kaikki rekisteröidä MyRockfestiin?

Vielä sitä mahdollisuutta ei ole. Meidän cashlessjärjestelmän koodivelhot näpyttelee sormet sauhuten sitä kasaan.

Voinko jakaa esim. 3 päivän lipun ystäväni kanssa niin, että itse tulen yhtenä päivänä ja ystäväni kahten muuna päivän?

Tämä ei ole mahdollista, koska vaihdamme lippusi rannekkeksi, joka toimii myös maksuvälineenä.

 

Miksi en pysty aktivoimaan parkkilippuani?

Parkkilippua ei tule liittää tiliin. Pysäköintilippu tulee ostaa etukäteen ja se tulee näyttää pysäköintialueen portilla jarjestyksenvalvojalle. Parkkilipun voi joko tulostaa tai näyttää kännykältä porteilla.

Miksi en ole saanut rannekettani, vaikka olen sen tilannut?

Saat uuden rannekkeen ennakkovaihtopisteistä tai rannekkeenvaihtopisteestä festivaalipäivinä Hyvinkään keskustasta, festivaaliporteilta tai leirinnästä. Onglematapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä   info@rockfest.fi

Rannekkeeni tuli valmiiksi kiristettynä postissa, kuinka toimin?

Saat uuden rannekkeen ennakkovaihtopisteistä tai rannekkeenvaihtopisteestä festivaalipäivinä Hyvinkään keskustasta, festivaaliporteilta tai leirinnästä. Onglematapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä   info@rockfest.fi

Etkö vieläkään löytänyt vastausta? Ei hätää.

Lähetä kysymyksesi osoitteseen info@rockfest.fi ja muista kertoa mahdollisimman tarkasti mitä ongelma koskee. Voit myös käydä CASHLESS INFO-sivuilla jossa on enemmän tietoa asiasta. Katso myös maksuranneketta koskevia ohjeita tästä!

 

ROCKFEST UUTISKIRJE