Aikataulu KuljetusInfopisteMajoitusPysäköintiRAINBOWCashlessVip & priorityMerchandiseJatkot

Lipun rekisteröiminen ja MyRockfest-tilin luominen:

1. Rekisteröidy MyRockfestiin täällä

2. Liitä festivaalilippusi tilille, ei muita lippuja tässä vaiheessa.

3. Voit tehdä ostoksia kaupassa, mm. lipun korotukset, fanituotteet ennakkoon sekä rahanlataus lipulle. (Korotus näkyy ainoastaan ostokuitissa, päivittyy portaaliin kun tulee pääportin kautta alueelle)

4. ÄLÄ liitä tilille muita lippuja. Jos kuitenkin vahinko käy, saadaan tilanne korjattua cashless infossa

 

Kun olet saanut rannekkeen:

5. Kirjaudu MyRockfest tilille täällä

6. Liitä rannekkeesi MyRockfestiin

7. Voit nyt liittää leirintälippusi MyRockfest tilillesi ja samalla rannekkeellesi

8. Älä liitä rannekkeellesi parkkilippua tai bussilippua, ne näytetään kännykän näytöltä tai tulostettuna.

9. Voit tehdä ostoksia kaupassa, mm. lipun korotukset, Rockfest fanituotteet ennakkoon sekä rahanlataus.

Jos et ole tilannut ranneketta kotiinkuljetettuna, tee vain kohdat 1-4 ja saapuessasi ennakkovaihtopisteelle tai festivaalialueen rannekkeenvaihtopisteelle lippusi kanssa, tilisi ja lippusi liitetään rannekkeelle.

Kaikki CASHLESSIIN LIITTYVÄT ongelmatapaukset: support@getcashless.fi

 

RAHAN LATAUS ETUKÄTEEN

Maksurannekkeelle tulee ladata rahaa, jotta sillä voi tehdä ostoksia. Huomioi, että ranneke on ainoa maksuväline tapahtuma-alueella eli voit tehdä ostoksia ainoastaan rannekkeellasi.

Suosittelemme, että lataat valuuttaa maksurannekkeellesi verkossa. Tällöin voit tehdä latauksen etukäteen rauhassa ja välttää mahdolliset jonot tapahtuma-alueen latauspisteillä. Lataus tapahtuu My Rockfest sivulla.

Valuuttaa maksurannekkeelle voit ladata myös tapahtuma-alueella. Latauspisteet on merkitty  tapahtuma-alueen karttaan ”Rannekelataus” kyltein. Latauspisteillä käyvät käteinen ja kortti. Jokaisen latauksen yhteydessä perimme 1€:n palvelumaksun.

Kaikissa CASHLESSIIN LIITTYVISSÄ ongelmatapauksissa ottakaa yhteyttä support@getcashless.fi

 

RAHAN LATAUS ALUEELLA

1. Festivaalialueella sijaitsee Cashless -piste, jossa on käytössä rahanlatausautomaatteja sekä Cashless info ja -palvelupiste.

2. Automaateilla maksuvälineinä käy käteinen (5-100€) sekä Visa/MasterCard maksukortit. Rannekkeen turvaraja on 800€, eli yhdellä rannekkeella voi olla maksimissaan tämän verran käyttämätöntä rahaa.

3. Isommat lataukset voi hoitaa cashless pisteen palveluluukulla.

4. VIP alueella on myös oma latauspiste sekä maksupääte yrityksille esimerkiksi pankkikorteille.

5. Käteinen ei käy maksuvälineenä missään festivaalin myyntipisteessä turvallisuussyistä.

6. Kaikista alueella tehdyistä latauksista veloitamme 1€ palvelumaksun.

 

Rahan palautus:

1. Rannekkeelle jääneen rahan palautus aukeaa heti festivaalin jälkeen maanantaina 10.6. klo 12.00.

2. Palautukset voi hakea suoraan MyRockfest tililtä, ja palautamme käyttämättömät rahat 5-8 pankkipäivän kuluessa.

3. Palautuksista perimme 1€ palvelumaksun.

4. Minimi palautusmäärä on 2€, perustuen palautuksen palvelumaksuun.

5. Palautukset tulee hakea kuukauden sisällä tapahtuman päättymisestä. Tämän jälkeen veloitamme 10 € jokaisesta tehdystä palautuksesta.


Ennakkovaihtopisteiden toiminta:

1. Ota kaikki lippusi  sekä henkilötodistus mukaan tullessasi ennakkovaihtopisteelle.

2. Jos olet luonut MyRockfest tilin ennakkoon ja ladannut rahaa lipulle, se siirtyy tässä vaiheessa automaattisesti rannekkeelle.

3. Lippua ei tarvitse enää käydä uudestaan syöttämässä tilille.

Rannekkeiden ennakkovaihtopisteet kauppakeskus Willassa Hyvinkäällä 3.-7.6.2019 klo 12:00-18:00

Carlings (Toritaso)
Clas Ohlson (Prismataso)
Flying Tiger of Copenhagen (Ylätaso)
Jack & Jones / Vero Moda (Ylätaso)
K-Citymarket Hyvinkää (Toritaso)
Tunnin kuva (Prismataso)

Kauppakeskus Willa Hämeenkatu 9 05800 Hyvinkää

Rannekkeiden ennakkovaihtopisteet Crafters Bar Hyvinkäällä

Keskiviikko 5.6. Klo 14-20
Torstai        6.6. Klo 14-19
Perjantai     7.6. Klo 14-18

Crafters Bar Hämeenkatu 13-17 05800 Hyvinkää

Rannekkeiden ennakkovaihtopisteet The Riffissä Helsingissä 3.-7.6.2019 klo 12:00-18:00

The Riff (K-18) Iso Roobertinkatu 3 00120 Helsinki

 

Saapuminen alueelle rannekkeen kanssa:

1. Pääportilla tule sisään käyttäen kaistaa, joka on merkitty kyltillä ”Rannekkeella”.

Tämä edellyttää että olet vaihtanut lipun ennakkovaihtopisteessä tai liittänyt kotiin tilatun rannekkeen MyRockfest tilille kotona. Tämä on nopein keino päästä nauttimaan kesän eeppisimmästä rockfestarista.

 

Saapuminen alueelle ilman ranneketta:

1. Pääportilla tule sisään käyttäen kaistaa, joka on merkitty kyltillä ”Rannekkeen vaihto”. Lippu linkitetään rannekkeeseen ja näin pääset nauttimaan festivaalista. (Huom. Suosittelemme ennakkovaihtoa, jos haluat välttää mahdollisen jonotuksen).

2. Leirintäalueella on oma sisäänkäynti kaikille, joilla on leirintälippu. Leiriintyjien ei tarvitse erikseen lähteä pääportille.


USEIN KYSYTTYÄ

Minulla on kaksi eri päivän lippua, kuinka toimin?

Lisää ensimmäisen festaripäiväsi lippu ensin, jonka jälkeen pääset jo lataamaan rahaa tilillesi. Rannekkeenvaihtopisteellä tiliisi liitetään ranneke sekä toinen lippusi. Jos olet tilannut rannekkeen kotiin, niin sen liittämisen jälkeen voit liittää toisen lippusi tilille.

Mitä rahoilleni tapahtuu, jos maksurannekkeeni menee hukkaan tai rikki?

Jos ranneke hukkuu tai menee rikki, voidaan siinä oleva saldo siirtää uuteen rannekkeeseen.

Mikäli olet tehnyt latauksesi verkossa, löytyy rannekkeesi ja saldosi tiedot siellä olevan tilin yhteydestä ja tiedot voidaan siirtää uudelle rannekkeelle helposti. Rekisteröityminen tekee maksurannekkeestasi turvallisimman käyttää.

Mikäli lataat rahaa rekisteröimättömälle rannekkeelle, ota rannekkeen maksusirun tunnus talteen esimerkiksi valokuvan muodossa. Näin latauspisteelläkin ladattu raha voidaan siirtää rannekkeelta toiselle. Rannekkeita, joita ei ole rekisteröity, joissa on pelkkiä latauspisteellä tehtyjä latauksia ja jonka maksusirun tunnusta et tiedä, ei voida siirtää tai korvata, mikäli se menee hukkaan.

Mistä löydän kaikki ostosteni kuitit?

Kaikki kuitit toimitetaan maksurannekkeesi tietoihin sähköisessä muodossa. Kuitit löydät omalta tililtäsi ja sinun tulee rekisteröityä tätä varten tapahtumamme sivuilla. Suosittelemme, että teet rekisteröinnin ennen tapahtumaa, jotta saat maksurannekkeen kaikki ominaisuudet kuten sähköiset kuitit heti käyttöösi. Tarvittaessa rekisteröinnin voi tehdä myös tapahtuman jälkeen ja kuitit ovat käytössäsi takautuvasti myös silloin. Rekisteröitymiseen tarvitset maksurannekkeesi tunnistenumeron. Löydät numeron rannekkeessasi olevan sirun toiselta puolelta.

Voinko käydä maksurannekkeeni kanssa suihkussa, uimassa tai saunassa?

Kyllä voit! Kunhan maksurannekkeessa oleva muovinen siru ei vahingoitu, ei kosteus tai kohtuullinen kuumuus vahingoita sitä.

Voinko maksaa rannekkeella muualla kuin festarialueella?

Et voi. Maksurannekkeesi on tapahtumakohtainen, eikä käy maksutapana muualla kuin kyseisen tapahtuman alueella.

Miksi suosittelette lataamaan maksurannekkeen verkossa?

Verkkolataus on turvallisin ja helpoin tapa hallita maksurannekettasi. Voit tehdä latauksen verkossa koska tahansa ennen tapahtumaa ja sen aikana. Samalla vältät mahdolliset ruuhkat tapahtuma-alueen latauspisteillä. Lataamalla verkossa lisäksi varmistat, että voimme siirtää tietosi ja saldosi suoraan uudelle rannekkeelle, jos alkuperäinen rannekkeesi rikkoutuu tai katoaa.

Miksi en ole saanut rannekettani, vaikka olen sen tilannut?

Saat uuden rannekkeen ennakkovaihtopisteistä tai rannekkeenvaihtopisteestä festivaalipäivinä Hyvinkään keskustasta, festivaaliporteilta tai leirinnästä. Kaikki CASHLESSIIN LIITTYVÄT ongelmatapaukset: support@getcashless.fi

Rannekkeeni tuli valmiiksi kiristettynä postissa, kuinka toimin?

Saat uuden rannekkeen ennakkovaihtopisteistä tai rannekkeenvaihtopisteestä festivaalipäivinä Hyvinkään keskustasta, festivaaliporteilta tai leirinnästä. Kaikki CASHLESSIIN LIITTYVÄT ongelmatapaukset: support@getcashless.fi

En ole saanut rahojani takaisin palautuksen hakemisesta huolimatta, mitä teen?

Mikäli et ole saanut käyttämättä jäänyttä rahaasi takaisin annetut käsittelyajat huomioiden, lähetä meille sähköposti osoitteeseen support@getcashless.fi ja ilmoita samalla nimesi ja maksurannekkeesi numero. Tarkistamme maksurannekkeesi tiedot ja vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti palautusta koskien.

ROCKFEST UUTISKIRJE